خود را برای همه نوع سلیقه آماده کنید
نوشته شده توسط : بهزاد

پانسیون :دانشگاه یک مکان جدید برای آشنایی با انواع قومیت‌ها و ملیت‌ها است، علایق و سلایق متفاوت همه‌ی گروه‌ها، فرصتی برای آشنایی با فرهنگ‌ها و خرده‌فرهنگ‌های مختلف را در اختیار شما می‌گذارد و البته گاهی همین تفاوت‌ها زمینه‌ی بروز اختلاف و دعوا می‌شود.

دلایل زیادی وجود دارد که چرا افراد معمولاً کمتر با هم به توافق می‌رسند، ولی این نکته را در ذهن داشته باشید که وقتی با یک دانشجوی سال اولی آشنا می‌شوید، دلایل زیادی برای بروز اختلاف و تنش وجود دارد. وقتی فرد از خانواده یا جایی که مورد حمایت بوده‌ است، دور می‌شود و برای اولین بار قرار است روی پای خودش بایستد و تنها زندگی کند، کاملاً قابل درک است که گاهی دچار دلتنگی شود. حتی آرام‌ترین و صبورترین افراد هم در چنین شرایطی ممکن است کنترل خود را از دست بدهند و عصبانی شوند.

البته زندگی کردن با برخی افراد واقعاً کار دشواری است. حالا فکر کنید چنین شخصی، هم‌اتاقی شما هم باشد. در این مواقع بهتر است اگر با این افراد دچار چالش شدید، قبل از هر واکنشی، ریشه‌ی این نوع رفتار را پیدا کنید و یک راه‌حل مناسب برای برخورد با آن بیابید. پس به جای غُرغُر کردن دنبال یک راه‌حل برای پایان دادن به این مشکل باشید.

قانون بقا: قبل از هر واکنشی، تمام جوانب کار را بسنجید. اگر در خوابگاه زندگی می‌کنید، مشاهده‌ی اندکی بی‌نظمی چیز عجیبی نیست. فقط بهتر است یاد بگیرید همیشه و همه‌جا آرامش خود را حفظ کنید.

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید.
سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید.





:: برچسب‌ها: پانسیون , انواع پانسیون , اطلاعات جامع پانسیون , شهر24 , آگهی رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: